Раді вітати Вас на Hidrosvit.com.ua
Як оформити замовлення?
Замовлення в нашому інтернет-магазині приймаються:
- через сайт – 24/7
- по телефону +380632497761, +380680546190
- Viber +380680546190
- WhatsApp +380680546190
- Telegram +380680546190
- email – matskiv.marianna@gmail.com
Графік роботи – щодня з 08:00 до 22:00.
Мінімальної вартості замовлення немає.
Оплата та доставка
Способи оплати:
- 100 % Оплата на карту Приватбанку чи Монобанку;
- Оплата при отриманні (з передоплатою в розмірі вартості доставки);
- Онлайн-оплата (Visa, Mastercard, Приват24, Google Pay, Apple Pay, Visa Checkout, MasterPass) – введення інформації про карти безпечне — Hidrosvit.com.ua ці дані недоступні. Їх зберігання та обробка відбувається на стороні наших партнерів, які пройшли аудит PCI DSS, отримали відповідний сертифікат та гарантують захищеність даних. З більш детальними умовами здійснення грошових переказів можна ознайомитися на офіційному веб-сайті фінансового партнера: WayForPay.com
Способи доставки:
- Нова пошта (доставка у відділення або кур’єрська доставка – оплата при отриманні згідно тарифів перевізника). Відправка Новою поштою здійснюється щодня, в день оплати або на наступний робочий день.
- Укрпошта (доставка у відділення або кур’єрська доставка – оплата при отриманні згідно тарифів перевізника). Відправка з понеділка по п’ятницю, в день оплати або на наступний робочий день.
- інші транспортні компанії – по запиту. Для уточнення можливості відправки телефонуйте.
Замовлення відправляємо в день оплати або на наступний робочий день після узгодження всіх деталей замовлення.
Політика повернення
Покупець повинен перевірити товар при отриманні у відділенні пошти або при отриманні за адресою (у разі кур’єрської доставки).
Якщо товар пошкоджений при транспортуванні, неналежної якості, невідповідна кількість та/або невірна комплектація замовлення – зателефонуйте нам за номером телефону +380632497761 чи +380680546190. В такому разі – всі витрати на доставку/досилання/повернення/заміну товару за наш рахунок.
Якщо товар належної якості не підходить покупцю з будь-яких причин, не був у використанні та збережена упаковка товару – Покупець може повернути його протягом 14 днів з моменту отримання. В такому разі витрати на доставку/повернення оплачує Покупець. Повернення вартості товару – протягом 3 днів після повернення товару на вказаний Вами рахунок.
Для оформлення повернення – зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом: